środa, 1 lutego 2012

HAPPY BIRTHDAY HARRY !

Dzisiaj urodziny 1/5 One Direction, a mianowicie Harrego Edwarda Styles'a. A więc czego możemy mu życzyć w ten wyjątkowy dzień? Przede wszystkim zdrowia i szczęścia, żeby znalazł tą wyjątkową dziewczynę ( którą jestem ja :D ) , która będzie go kochała za to kim jest i doceni jakie szczęście ma obok siebie... aby One Direction w końcu zawitali do Polski i przekonali się, że jesteśmy najlepszymi fankami jakie mają na całym świecie, żeby cały czas był sobą i się nie zmieniał oraz nigdy nie zwątpił w zespół, samych sukcesów i w ogóle wszystkiego co najlepsze <3

HAPPY BIRTHDAY HARRY !
WE LOVE YOU <3



+nowy rozdział prawdopodobnie w piątek, chyba, że uda mi się jutro. PRZEPRASZAM <3

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Harrego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz na myśli mojego męża ? :D Koochaaaaam Cieeeeee Móóóóóóóoj Misiuuu ;* xD Kocham te opowiadania .. to bajka o mnie i o Hazzie <3 ;* hehe :D Pisz dalej .. :)

    OdpowiedzUsuń