wtorek, 21 lutego 2012

ONE DIRECTION - WINNERS !




notka na szybko :)
a więc jestem po obejrzeniu gali Brit Awards i nie umiem opanować swojej radości z wygranej naszych chłopców! płakałam i skakałam ze szczęścia - w końcu wygrali najlepsi!
aktualnie mam na twarzy wieeeeeeeeeeelki uśmiech, co zawdzięczam wspaniałej piątce : harremu, louisowi, liamowi, niallowi i zaynowi <3 JESTEŚCIE NAJLEPSI!
kurcze, nie wiem co mam jeszcze napisać : jaram się cholernie i jestem zajebiście z nich dumna!
kocham ich, są najlepsi i w ogóle dzisiejszy wieczór zaliczam do udanych!
dobranoc, kocham was!



POLAND IS PROUD OF ONE DIRECTION!















9 komentarzy:

  1. nie tylko ty ! moje ręce jeszcze się trzęsą ! haha (((:

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ogłosili wyniki to się popłakałam ze szczęścia. xd a później uśmiech z twarzy mi nie schodził. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jaram się ^^ ps, kiedy nowy rozdział? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. może dzisiaj nowy rozdział.??;**
    mam pytanko a możesz ciągnąć w opowiadaniach ta ciąże czy nie.??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego zrobiłam tą ankietę, ale za bardzo mi nie pomogliście :c

      Usuń
    2. uwierz, dobrze zrobiłaś, no jak chcesz powoli kończyć to opowiadanie, więc się nie martw, będziemy czytać, bo jest świetny ^^ :* i czekam na nowy. :>

      Usuń
  5. Przyznam się, że na początku nie spodobał mi się ten pomysł z ciążą. Jednak patrząc , na to że kończysz opowiadanie, coraz bardziej wydaję mi sie on ciekawy ! ; ) Czekam na 29 rozdział ! :D

    @carrotsattack

    OdpowiedzUsuń