wtorek, 14 lutego 2012

HAPPY VALENTINES DAY!

Nie wiem czy uda mi się dodać dzisiaj rozdział. Nie mam aktualnie weny. Może złapie mnie pod wieczór, jak zawsze o 3 w nocy. Jako, że dzisiaj dzień zakochanych chciałam życzyć wam masę miłości, szczęścia i uśmiechu. Aby ukochane wam osoby sprawiały, że chcę wam się żyć! No i żeby mój blog dawał wam radość, inspirował i nie przestawał zadziwiać. KOCHAM WAS!

http://www.youtube.com/watch?v=gH-8EYWjknY&feature=youtu.be - nasi chłopcy życzą nam szczęśliwych walentynek!

DZISIAJ MIESIĘCZNICA BLOGA, STO LAT! 


AU REVOIR!

+ śledźcie bloga późnym wieczorkiem, bądź rano <3

12 komentarzy:

  1. Nie masz weny ? :( Jejciu chciałabym żeby do cb przyszła..ale poczekam .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na rozdzial ! nie moge sie doczekac, pewnie co minutke bd tu zagladac znajac mnie ; ) calusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. matko.! szkoda.;c a myślałam ,że dostane od Cb prezent na walentynki.;p ,ale jutro już musi być.!!!;* Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jak się cieszę ,że mi odpisałaś.<3 Ja chcę już rozdział.<3

      Usuń
  4. czekam na twoja wene!! wręcz nie mogę się doczekać. Kocham cie i to że to piszesz, jesteś najlepsza ze wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę, żebyś miała wenę :( Chociaż rozumiem cię, czasami zdarzają się takie momenty, że niby ją masz, a jak przychodzi co do czego i zaczynasz pisać... to czarna dziura...

    [only-one-direction.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. eej kiedy dodasz ? Jest już 15..

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem ciekawa czy będzie dziś czy nie, bo nie wiem czy wchodzić na kompa ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie, będzie, pod wieczór - około 21-22 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. a grr ja chce juz. ;dd ;* jestes niesamowita ! <3

    OdpowiedzUsuń