wtorek, 13 marca 2012

kilka słów ode mnie - dla was!

DZISIAJ 13.03 - DWA MIESIĄCE BLOGA!

z tej okazji postanowiłam specjalnie dla was coś napisać.. 
chciałam WAM wszystkim cholernie podziękować za ten czas wspólnie spędzony oraz emocje jakie nam wszystkim towarzyszyły. jak każda 'pisarka' miałam gorsze dni - gdy nic mi nie wychodziło, miałam doła lub po prostu brakowało mi weny, pomimo to nie opuszczałyście mnie, lecz wspierałyście - za co jestem wam dozgonnie wdzięczna! brakuje mi słów na opisanie tego co czuję, gdy widzę zwiększający się licznik statystyki i czytelników, mam wtedy ochotę skakać i wyściskać każdą z was. mam ogromną nadzieję, że dzięki mnie pokochałyście tych pięciu wariatów jeszcze bardziej... z wraz zakończeniem bloga obiecuję wam jedno - nie opuszczę was, możecie na mnie liczyć! będę doskonaliła swoje pisanie rozpoczynając nowe, lepsze opowiadanie, które przypadnie wam do gustu jeszcze bardziej niż to! kocham was zajebiście mocno i nie wyobrażam sobie dnia bez was. to niesamowite uczucie być jedną z Directionerek. mam przeogromne szczęście, ze poznałam tak wiele przemiłych dziewczyn. wspaniale jest mieć dookoła tyle kochanych osób, którymi jesteście właśnie WY! tworzymy jedną wielką rodzinę, którą łączy przede wszystkim jedna rzecz - One Direction! jestem pewna, że chłopcy są z nas dumni! muzyka łączy - o czym wszystkie doskonale się przekonałyśmy. jedyne czego wam, jak i sobie mogę życzyć to wspólnego koncertu na którym wszystkie się spotkamy i pokażemy na co stać polskie fanki!

KOCHAM WAS.
pisząc to popłakałam się, DZIĘKUJE ZA WSZYSTKO!

+ zapraszam do czytania 38 rozdziału :)


ONE BAND.
ONE DREAM.
ONE DIRECTION.

23 komentarze:

  1. aż łezka się zakręciła w oku. ja ci dziękuje za to świetne opowiadanie i czekam na kolejny rozdział oraz nowe opowiadanie. 1D łączy ludzi. :*

    @maaofficial

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając to miałam łzy w oczach! Naprawdę. Wiem, że dopiero od niedawna ze sobą piszemy na gadu i tak dalej, ale już się przywiązałam do twojego bloga i do twojej osoby<3 Nie masz pojęcia jak bardzo pokochałam twojego bloga<3 Chłopcy równiez zmienili życie bardzo wielu osobom. Ja bez nich bym nie była na codzień szczęśliwa, bo oni mnie strasznie uszczęśliwiają nawet jeśli nigdy z nimi nie będę rozmawiać, to wiem, że sa wspaniałymi chłopcami, którzy spełniają swoje marzenia<3 I AM PROUD TO BE A DIRECTIONER!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 :)
    Kiedy Kolejny rozdzial?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się jak najszybciej, środa - czwartek może się pojawi nowy <3

      Usuń
  4. Nie masz nam za co dziękować. Masz świetne opowiadanie wszędzie je polecam:) Jest na prawdę dobre. Czekam na 39 rozdział i opowiadanie o Lou! ;) Więc pisz więcej i wogóle lepiej, jeśli to możliwe:]

    OdpowiedzUsuń
  5. eeej ;) masz rację. Muzyka łączy ;) a Ty nie musisz doskonalić pisania, bo lepiej to już się chyba nie da <3 Kocham Twoje opowiadanie ;) i mam wielką nadzieję, że Polskie Directionerki wreszcie doczekają się koncertu ;) i mam nadzieje, że jakoś się poznamy^^ mogłybyśmy wziąć lub założyć coś co by nas odznaczało, żebyśmy wiedziały, że to właśnie my jesteśmy czytelniczkami Twojego bloga, a Ty jesteś jego autorką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku Ty jesteś taka kochana<33 Kocham Twoje opowiadanie i cieszę sie, że po zakończeniu tego rozpoczniesz nowe :) Jesteś wspaniała i cudowna i wgl nie umiem znaleźć słów. Kocham tego bloga i też się popłakałam trochę :P JESTEŚ GENIALNA! NIE ZMIENIAJ SIĘ! :)) <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh... Aż się wzruszyłam ;D
    Nie ma za co dziękować :>
    To ja dziękuję , za takie świetne opowiadanie ;**
    Pozdrawiam i czekam na nn <3
    1D Forever !

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż, sama ci powiem że gdy zaczynałam czytać tego bloga, to było 17 rozdziałów, i chyba została 40 czy 50 czytelniczką, a przez ten na serio krótki czas ile przybyło ci wyświetleń, obserwatorów i rozdziałów . na serio życzę ci daleszych sukcesów . :)
    masz rację, muzyka łączy ludzi, na serio, a rodzina Directioner to najwspanialsza rodzina .

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje opowiadanie jest na mojej liście 'najlepszych'. Naprawdę świetnie piszesz i podziwiam Cię za ten talent. Po tych słowach, które napisałaś powyżej aż się wzruszyłam<3 Mam nadzieje,że zakończenie tego opowiadania będzie świetne (zresztą jak każdy rozdział pisany przez Ciebie). Mam nadzieje,że rozważysz opcję napisania dwóch epilogów! Dużo osób jest za happy-endem,ale też dużo za dramatem itp... Liczę,że kolejny rozdział pojawi się jak najszybciej (...)
    Cieszę się,że należę do rodziny Directioners i że niektóre z moich 'sióstr' są aż tak utalentowane! (: x
    @happypillx3 #DIRECTIONER4LIFE

    OdpowiedzUsuń
  10. A teraz ja wyprawie swój monolog.
    Nie wiem jak weszłam na twój blog..ale po prostu odrazu mi się spodobał.Odrazu. Pamiętam,że to był chyba 18 rozdział.Przeczytałam i spodobało mi się.Zaczełam czytać od początku i zajeło mi to nie cały wieczór,tak mnie to wciągneło.Zawsze czekam z niecierpliwością na następne rozdziały a jak się jakiś pojawi to jestem taka szczęśliwa :D .Nie mogę się doczekać tego którego chcesz zacząć pisać.No cóż tu dalej pisać..po prostu BARDZO WIELBIĘ TWOJE OPOWIADANIE!!
    Również jestem dumna również jak ty,że jestem directionerką.Po prostu uwielbia się tych wariatów. Oni teraz tak ciążko pracują...tak bardzo dużo osięgneli. Ale jestem pewna,że osiągnął jeszcze więcej.Dobra..chyba już przestanę..bo się trochę rozpisałam,a pewnie cię to nie interesuję..sorki :) No ale musiałam. Wzruszyłam się czytając to co pisałaś.Na prawdę ślicznie to napisałaś.:)
    pewnie zrobiłam jakiś błędy,za co przepraszam.
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. -koko

    OdpowiedzUsuń
  11. Bozee co ty zze mna robisz wzruszyłam sie jak to czytałam
    i ciesze sie ze jak skonczysdz tego bloga< mam nadzije ze nie nastapi to szybko> to zaczniesz pissac nowego bo masz kurde ogromny talent :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż się rokleiłam :* Jak bardzo Kocham każdą Directioner i w ogóle Ciebie za to, że piszesz tego wspaniałego bloga :* <3
    @Lala9602

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzruszyłam się... A mnie nie łatwo wzruszyć. Wchodzę na twojego bloga codziennie i nie wyobrażam sobie, aby to opowiadanie miało się skończyć. Ale skoro tak chcesz : ) Jestem pewna, że kolejne opowiadanie będzie równie wspaniałe. Ale błagam cię nie kończ tego jeszcze. Niech dojdzie choć do tego momentu co Em urodzi :D

    @CrazyMila

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozkleiłam się! Mam nadzieję, że jak skończysz tego bloga to szybko powstanie drugi tak samo cudowny jak ten! ;*
    Zapraszam do siebie:
    http://wagerofloveandtruelove.blogspot.com/
    http://smile-loveandfriendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się wraz z Tobą! Śledzę bloga od samego początku, każdy rozdział czytam jak kolejny rozdział wciągającej książki! ^^

    We are the kind of girls that fall in live with One Direction and samemistakesstory ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na kolejny rozdział! <3
    + zapraszam do siebie ^^
    http://onedirectionandata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz jak my się cieszymy, gdy widzimy nowy rodział?! :D To jest jak czekanie na kolejną część książki, która ma się ukazać w sklepach! Cytując koleżankę wyżej:

    WE ARE THE KIND OF GIRLS THAT FALL IN LOVE WTHI ONE DIRECTION AND SAMEMISTAKESSTORY <33

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na nowy rozdział!
    + mój bloog http://onedrectionjullandkass.blogspot.com/
    ps.dopiero zaczynamy

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału xd twój blog jest najlepszy <3

    i zapraszam chętnych na mojego bloga. mam dopiero prolog, wkrótce pierwszy rozdział :)
    jeśli możecie skomentujcie, powiedźcie czy to dobry pomysł, czy ktokolwiek bd to czytał ;PP

    http://mojahistoria1d.blogspot.com/

    zapraszam :)

    Gosia :))

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy nowy rozdział? Przez ciebie nie mam co czytać wieczorami, tyy!

    http://anotherworld-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. usunełaś swój wpis,że będzie o 21 , czyli nie doczekamy się dzisiaj rozdziału ? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. oj, aż mi się łezka zakręciła :) to prawda - jesteśmy jedną wielką rodziną Directioners :) xx A co do opowiadania... Już skończyłaś go pisać , ale ja dopiero wczoraj go odkryłam. Jest na prawdę cudowne :) Świetnie się je czyta... Nie chcę zepsuć sobie niespodzianki, dlatego nie idę na 'łatwiznę' i przewijam do ostatniego rozdziału, więc czytam dalej ! :) xx

    OdpowiedzUsuń